Photosensitive dermatitis - Dermatite Fotosensibilehttps://en.wikipedia.org/wiki/Photodermatitis
Dermatite Fotosensibile (Photosensitive dermatitis) qualchì volta chjamatu avvelenamentu di u sole (sun poisoning) o photoallergy, hè una forma di dermatite allergica di cuntattu (allergic contact dermatitis). Hè distintu da sunburn.

dermatite fotosensibile (photosensitive dermatitis) pò esse risultatu in gonfiore, difficultà di respirazione, una sensazione di ardenti, un rash pruriginosu rossu chì a volte s'assumiglia à picculi vesciche, è sbucciatura di a pelle. Ci ponu ancu esse macchie induve u pruritu pò persiste per longu periodu di tempu.

☆ AI Dermatology — Free Service
In i risultati Stiftung Warentest 2022 da Germania, a satisfaczione di i cunsumatori cù ModelDerm era solu ligeramente più bassu chè cù cunsultazioni di telemedicina pagate.
  • "Iperpigmentazione postinfiammatoria" dopu Dermatite Fotosensibile (Photosensitive dermatitis); A fotodermatitis hè più cumuna nantu à u spinu di a manu chì nantu à i ditte.
  • Una reazione di fotosensibilità acuta in EPP (Erythropoietic protoporphyria); A dermatite indotta da u sole si trova generalmente nantu à a parte dorsale di e mani è in i spazii esposti di l'arme. A cuntrariu di a dermatite di cuntattu, un locu simmetricu è picculi lesioni palpabili sò caratteristiche.
  • Hydroa vacciniforme
References Photosensitivity 28613726 
NIH
A fotosensibilità include una varietà di sintomi, malatie è cundizioni (photodermatoses) attivati ​​o aggravati da l'esposizione à u sole. Hè divisu in cinque categorie: primary photodermatosis, exogenous photodermatosis, photo-exacerbated dermatoses, metabolic photodermatosis, genetic photodermatosis
Photosensitivity refers to various symptoms, diseases, and conditions (photodermatoses) caused or exacerbated by exposure to sunlight. It is classified into five categories: primary photodermatosis, exogenous photodermatosis, photo-exacerbated dermatoses, metabolic photodermatosis, and genetic photodermatosis.